Cute Halloween Ghost

Thursday, February 9, 2012

Friend S#!T

hahahaha tgk tajok pon dh ganas kan.. ahhh lantak la.. ade aku kesah kehkehkeh
adoiii ni x ke bp tah aku nk ckp nk taip nk tulis hahaha der.. gua ckp dh lu olang
klu nk kapel ke nk nikoh ke lantak kome le.. tp kwn 2 tetap kwn la.. adoyai...
apsal la bile ade aweks ke pakweks  je.. kome lpe kwn.. haaa pas2 dh clash 
br nk ingt membe.. adoyaii nye pon... cmni punye olang bnyk wooo skg... plizzz
ye jgn laa wt kwn2 anda begini..  ape la salah nye kwn 2 pon adoyaiii nye aku pon xtw
laaaa haaaa kesian do kt membe2 yg jd cmni.. termasok aku la kehkehekeh
saket ati do.. time kwn2 dlu lepak sesame.. skg ahhhh lu pk sendiri la...
sentap aku habaq hang... cehhh speking utara hahaha SEKIAN.. lalalala ;)

     mood : sentap

    n/p : wish u were here


No comments:

Post a Comment